marți, 5 noiembrie 2013

Si poate

Si poate nici nu o sa iti dai seama,cand intr-o seara,mergand spre casa,ridici capul si in loc de nori de poluare ,cabluri si panouri luminoase,in loc de beton si gri,ridici capul si vezi lumina.si nu doar una,multe chiar.
Si poate o sa ti se pare ciudat cand in loc de claxoane si zgomot de masini,urlete si injuraturi,muzica proasta  si zumzetul cotidian ,o sa fie dimineata,o sa deschizi ochii si o sa auzi o liniste apasatoare si linistitoare.
Si poate toate astea nu fac mare sens in toata avalansa de ganduri care iti trec prin cap in momentul asta .
Si poate nici nu te-ai gandit de doua ori la asta.
Si poate nici macar nu iti pasa.
Si poate toate se intampla cu un motiv care nici macar nu trebuie inteles in momentul asta.
Si poate de data asta totul o sa iasa bine.
Si brusc in universul meu s-a instaurat un pic de panica.Soarele imi ardea oarecum retina dupa o noapte de intuneric.Eram confuz si putin pierdut in timp ce ea se apropia cu pasi rapizi,un pic reticenta dar in acelasi timp foarte sigura pe ea.
Si poate e doar in capul meu.
Si poate nu are nici o treaba cu realitatea.nu e ca si cum nu s-a mai intampalt asta pana acum.
Si poate erau substantele din corpul meu care inca se jucau cu perceptia mea asupra realitatii.
Si poate totusi se poate.
Si nu a trecut mult pana cand diminetile mele nu mai erau atat de singuratice si oboseala mea era oarecum mult mai poetica stiind ca ma cu cine sa o impart.
Si asa treceau orele,si au curs randuri peste randuri de aberatii si nimicuri care oarecum reuseau sa se implateasca si sa formeze un morman imes de nimic anume plin de acel ceva pe care nu prea poti sa pui degetul,nu il poti definii,dar cu siguranta stii ca este acolo.
Si poate ca acum e timpul sa fac ceva.
Si poate e ceva mai mult acolo.
Si poate chiar o sa pot sa zambesc.
Si avand in vedere ca distanta nu era una mare,dar nu era nici neglijabila,era oarecum enervanta,frustranta si realmente idioata.
Si au trecut zile frumoase,si nopti pline de mai multe nimicuri,de momente impartasite in intimitate,si momente aruncate pe masa in vazul tuturor.
Si nici pana in momentul asta nu imi dau seama exact cu s-a ajuns aici,dar cred ca stii lafel de bine ca mine ca poate acum e momentul sa urlii cat de tare te tin plamanii,sa lupti,sa lovesti in stanga si in dreapta,sa bei multa cafea,sa scuipi,sa musti,sa zgarii ,sa minti,sa tragi cu dintii,sa faci tot ce e omeneste posibil ca toata treaba asta sa nu fie in zadar.
Si poate ca ceea ce ai cautat toata viata e chiar in fata da,dar nu il vezi de propria persoana,de propriile interese,si de propria agenda.
Si poate e timpul sa schimbi ceva.
Si poate schimbarea e inevitabila si ireversibila.
Si poate nu ai curaj.
Si cand ma gandesc cum e cand simti ca poti sa faci tot,cand te vezi trecand peste canioane si vezi cat de usor pulverizezi pereti de parca nici nu au fost vreodata acolo,
Si nu e tocmai simplu sa recunosti ca poate toata treaba asta nu e pentru tine.
Si stiu ca nu sunt usor de suportat toate gandurile astea .
Si poate acum te intrebi daca toata treaba asta este cu ,despre si pentru tine.
Si poate sunt intrebari la care nici macar nu vrei sa stii raspunsul.
Si poate m-am saturat sa stau sa astept sa imi vina randul si vreau sa ma urc cu picioarele pe masa si sa strig ca toata treaba asta nu e ok.
Si poate am exagerat putin.
Si poate nu.
Si poate acum e momentul ala cand te uiti pe geam,se aude totul mai clar si dintr-o data fara motiv totul face sens.
Si poate toata asta te sperie.
Si poate intr-o dimineata o sa te rezesti zambind fara sa stii de ce.
Si poate,toate astea sunt mai aproape decat crezi.


Niciun comentariu: