marți, 16 decembrie 2008

Cafea cu lapte

E seara.si frig.si bate vantu,si orasu e gol.toata lumea se grabeste sa faca ceva.sunt sarbatori.Fericire.Caldura.Afectiune.dar nu are nimeni nevoie de cadouri.lumea alearga dupa un craciun fals.Cine are nevoie de o masa plina si cadouri sub brad cand in suflet este gol.si nu nu miam facut blog ca sa critic lumea si sa am si eu un loc unde sa spal pe jos cu cine vreau eu ptr ca nu ma atinge nimeni.am facut asta ca sa pot sa imi exprim undeva sentiemntele,sau chestia aia care vrea sa am controleze si sa ma tine pe dumul cel bun si sa im iexplice ca e mai bine asa decat gandinrea rationala.dar nu iti pune niciodata creierul inaite inimii.pentru ca nu iti va fi bine.lasa inima sa decida.afara e frig.termin tigara si din orogoliu intru in bloc si trantesc usa.nu mai pot sa fac asta prea mul.imi pare rau pentru asta.astazi am intalnit o domnisoara asa cum nu am mai cunscuto pana acum.si ma ajkutat sa imi fie bine cand imi era cel mai rau.si ma simt oarecum dato fata de ea.dar am promis.nu pot pentru ca am promis.nimic nu mai are sens.imi pare rau ca sa terminat asa cu toate ca nimeni nu voria asta.dar gresim.toti gresim.si nu suntem in stare sa recunaostem.si cum ar zice americanu it's not because things are difficult that we dont dare,it's becasue we dont dare that things are difficult.dar aste s si ea o conceptie prosteasca menita sa ne ina pe calea cea buna.si sa nue ne para rau.si o sa inchei discursu asta moraliztor fara sa vreau sa sa stiu macar de ce lam inceput...

Un comentariu:

hapciu ma spunea...

ahh
tu..
ti'ai facut blogu' pentruuu:>.. a avea un jurnal online de care sa afle toti,iar dupa celebroasa ta moarte sa fie publicaat ca si carteee:>


acu' lasand gluma'
numai fi ma depriiimat>:D<
cu totii ave,m probleme..cu totii ne ndragostim si o dam in bara..suntem adolescenti..
cu totii ne certam cu parintii ca nu ne inteleg si d'astea..
cu totiii
!
si eu ..din ultimu' timp incerc sa vad partea buna in orice..chiar daca ma prefac..si ma enervez mai rau..doar cei ce ma cunosc cu adevara stiu defapt ce gandesc si ce simt..
nu poate fi mai bine..claea pe care merg eu..
dar..
e imi surade ideea sa rad chiar si de fatada decat sa plang.
ah si srry daca am facut greseli..nu citesc niciodata de 2 ori ceea ce scriu
hugg